EasyDNNNews

تشک مناسب کمردرد و دیسک کمر

تشک مناسب کمردرد و دیسک کمر

عصر حاضر، عصر فعالیت‌های بدنی غیرمتعارف مانند پشت میز نشینی‌های طولانی مدت است که در درازمدت به ستون فقرات آسیب‌های جبران ناپذیری وارد می‌نماید. یکی از دردهایی که امروزه بسیاری با آن دست به گریبان هستند کمر درد و دردهای ناشی از ساییدگی غضروف مهره‌های کمر است که باعث ایجاد دیسک کمر می‌گردد. یکی از مهمترین راه‌های کاهش کمردرد و درد‌های ناشی از دیسک کمر استفاده از تشک خوشخواب مناسب است.

مشاهده بیشتر : تشک زست

تشک سفت یا نرم؟

اغلب افراد تصور می‌کنند دردهای کمر و دیسک کمر با استفاده از بسترهای سفت و سخت مانند زمین کاهش خواهد یافت. لازم به ذکر است به کار بستن این روش غلط حتی ممکن است به ازدیاد درد شما منجر گردد. در نتیجه لازم است قبل از به کار بستن توصیه‌های عمومی برای کمر درد و دیسک کمر حتما با پزشک ارتوپد خود مشورت نمایید. برای کاهش دردهای عضلانی، دردهای کمر و دیسک کمر استفاده از تشک طبی و تشک طبی فنری بهترین گزینه می‌باشد. این دو نوع تشک دارای سختی انعطاف پذیری می‌باشند که علاوه بر حفظ حالت بدن فشار ناشی وارده به آن را در سطح تشک پخش می‌نمایند و باعث کاهش تنش‌های جسمی می‌گردند.

بهترین تشک برای کمر درد

درد کمر را می‌توان شایع ترین نوع درد در میان افراد دانست که نه توجهی به سن و نه توجهی به جنس افراد می‌کند. این گونه دردهای ناشی از بلند کردن اجسام سنگین یا باقی ماندن بدن در یک حالت غیر استاندارد در دراز مدت می‌باشد. استفاده از تشک‌هایی که سفتی انعطاف پذیری دارند یکی از راه‌های رفع این گونه دردها می‌باشد. بهترین نوع تشک برای این گونه دردها تشک خوشخواب می‌باشد که انواع خاص آن مانند تشک طبی، تشک طبی فنری یا تشک‌های گران تری مانند تشک‌های مموری فوم می‌توانند با ایجاد یک بستر مناسب دردهای ستون فقرات را کاهش دهند و حتی گاهی باعث درمان آن گردند. در نتیجه اگر مدتهاست که دچار کمردرد هستید بهتر است تشک‌های قدیمی خود را کنار بگذارید و برای رفع دردهای خود قدمی اساسی بردارید. خرید تشک خوشخواب طبی یا خرید تشک خوشخواب طبی فنری مهمترین گزینه ای است که پیش رو دارید که می‌تواند کمک بسیاری در کاهش دردهای شما نماید.

انتخاب تشک مناسب کمردرد

در انتخاب تشک خوشخواب برای رفع کمردرد چند نکته مهم وجود دارد که در اینجا به آنها اشاره می‌نماییم امید است با به کار بستن این نکات و استفاده از تشک خوشخواب مناسب بتوانید بر دردهای خود فائق آیید.

تشک استاندارد

در خرید تشک برای کمردرد حتما از تشک‌های استاندارد استفاده نمایید. اینگونه تشک‌ها حداقل استانداردها را برای آسیب نرساندن به بدن شما دارا می‌باشند. استاندارد بودن تشک مانع از خرید تشک تقلبی می‌شود که ممکن است آسیب‌های جدی تری را به بدن شما وارد نماید.

نرمی و سفتی تشک

متخصصان ارتوپد برای رفع دردهای کمر استفاده از تشک‌های طبی اسفنجی را که دارای خاصیت ارتجاعی هستند پیشنهاد می‌کنند. بهتر است در هنگام انتخاب سفتی و نرمی‌تشک را کاملا امتحان نمایید و مطمئن شودی تشک آنقدر سفت نیست که باعث خشکی بدن شود و یا آنقدر نرم نیست که باعث ایجاد فشار در نقاط اتکای بدن گردد. تشک‌های طبی فنری که آمیخته ای از فنر و اسفنج هستند بهترین گزینه برای اینگونه تشک‌ها هستند.

ابعاد و ارتفاع مناسب تشک

در هنگام خرید به ارتفاع تشک توجه داشته باشید تشک‌هایی که ضخامت آنها کمتر است سفت تر هستند و از انعطاف پذیری کمتری برخوردارند. اینگونه تشک‌ها توانند باعث تشدید درد در بدن شما گردند. تشک به لحاظ ابعاد نیز باید متناسب با بدن شما باشد در غیر اینصورت حرکات شما را در هنگام خواب محدود می‌نماید و باعث آشفتگی خواب شما خواهند شد.

اگر از کمر درد رنج می‌برید همین امروز با مشاوران ما تماس بگیرید و با انتخاب بهترین نوع تشک خوشخواب به دردهای خود پایان دهید.

 

مجموعه ایران مترس یکی از تولیدکنندگان با سابقه در تولید و توزیع انواع تشک‌های بیمارستانی مناسب بیماران خاص می‌باشد. برای دریافت راهنمایی و مشاوره بیشتر می‌توانید با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.


 


اکنون می توانید خرید آنلاین انجام دهید

مطالب پیشنهادی : 

تشک فنری

تشک رویا

تشک یونیک

تشک دکتر شولز

تشک مموری فوم

باکس تخت خواب

بالش مموری فوم

بالش خوشخواب

لحاف و محافظ خوشخواب

تشک رویال

تشک برن

تشک داتیس

تشک زنیت

تشک اکسون

تشک ویستر

تشک تن آسای



برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید