EasyDNNNews

فواید تشک خوب

انسان‌ها تقریبا یک سوم عمر خود را در خواب سپری می‌کنند. محققان خواب را به عنوان مهمترین نیاز بدن انسان در کنار غذا و اکسیژن بر می‌شمارند که عدم رسیدگی به آن می‌تواند آسیب‌های زیان باری را برای سلامتی جسم و روح انسان به بار آورد. داشتن یک خواب شبانه خوب و با کیفیت، می‌تواند ضامن سرزندگی و شادابی افراد در روز بعد باشد. این سرزندگی و شادابی مانند یک جریان غیر مستقیم بر روی تمامی زندگی فرد تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود استرس‌ها و تنش‌های محیطی را به آسانی حل کند و درگیر آنها نگردد.

مشاهده بیشتر : تشک زست

تشک خوب

قطعا تجربه کرده اید که برخی مواقع در صبح انرژی زیادی دارید که تمامی رفتارها و خلق و خوی شما را در طول روز تحت تاثیر قرار می‌دهد. این انرژی در نتیجه یک خواب خوب و با کیفیت در بدن شما جریان پیدا کرده است. یکی از مهمترین دلایل داشتن یک خواب خوب و راحت استفاده از کالای خواب مناسب است. کالای خوابی مانند تشک خوشخواب یا تشک طبی می‌تواند مستقیما بر روی زندگی شما تاثیر بگذارد. به ظرطی که در انتخاب آن دقت کافی را به خرج داده باشید.

مزایای تشک خوب

استفاده از تشک مموری فوم و تشک‌های استاندارد و با کیفیت تاثیرات بسیاری در زندگی شما دارد. برای آگاهی از تاثیرات آن می‌توانید یک چارت روزانه برای خود تهیه نمایید و گزینه‌هایی را بنویسید که بتوانید از صفر تا 10 باید به آنها امتیاز دهید. گزینه‌هایی همچون سرحالی اول صبح، اشتها، مثبت اندیشی، لبخند زدن، خندیدن، حرف زدن و ... را انتخاب کنید که بیانگر مود رفتاری شما باشند سپس با امتیاز دادن به آنها در روزهای متفاوت به خصوص روزهایی که شب قبل خواب بد یا خوبی را تجربه کرده اید، متوجه تفاوت حس و حال و عملکردتان در طول روز خواهید شد. به طور کل پژوهش‌ها نشان می‌دهد یک تشک خوب که منجر به خواب خوب شود می‌تواند تاثیر مستقیمی در جنبه‌های مختلف روحی و روانی انسان داشته باشد این جنبه‌ها شامل:

  • سرحالی و نشاط
    کاهش استرس
    درمان افسردگی
    جلوگیری از چاقی
    افزایش هوشیاری
    افزایش طول عمر
    درخشندگی پوست
    متابولیسم بهتر بدن
    تقویت حافظه بلندمدت
    کاهش تنش‌های جسمی
    کاهش بیماری‌های قلبی
    جلوگیری از چروک پوست
    جلوگیری از پیری زودرس
  • عملکرد بهتر سیستم دفاعی بدن

مطلب پیشنهادی: لحاف و محافظ خوش خواب

تشک تقلبی

یکی از معضلاتی که بازار کالاهای خواب کشور با آن مواجه است ورود تشک‌های بی کیفیت و تقلبی به بازار است که خرید آنها نه تنها به رفع مشکلات شما کمک نخواهد کرد بلکه ممکن است باعث ایجاد آسیب‌های جدی در ستون فقرات یا بروز بیماری‌ها واگیردار و حساسیتی در افراد گردد. علاوه بر آن بسیاری از تولیدکنندگان غیر قانونی، تشک‌های قدیمی را خریداری نموده و با تعویض رویه آنها و رسیدگی جزیی به بافت میانی تشک دوباره آن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. این نوع تشک‌ها ممکن است ناقل بیماری زیادی باشند در نتیجه در هنگام خرید از استاندارد بودن تشک اطمینان حاصل نمایید.

انتخاب تشک خوشخواب

پس از گذراندن یک روز کاری شلوغ و پر تنش تنها یک خواب خوب می‌تواند بدن را رفرش نماید و آن را برای مواجه با روز جدید و مشغله‌های آن آماده نماید. در نتیجه انتخاب یک تشک و باکس تخت خواب خوب بهترین کاری است که می‌توانید برای سلامت روح و جسمتان انجام دهید. 

 

اکنون می توانید خرید آنلاین انجام دهید

 

مطالب پیشنهادی : 

تشک فنری

تشک رویا

تشک یونیک

تشک دکتر شولز

تشک مموری فوم

باکس تخت خواب

بالش مموری فوم

بالش خوشخواب

لحاف و محافظ خوشخواب

تشک رویال

تشک برن

تشک زست

تشک داتیس

تشک زنیت

تشک اکسون

تشک ویستر

تشک تن آسای



برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید