EasyDNNNews

برند یونیک ساخت کجاست

اگر در حال خرید لوازم خانگی هستید و یا در چند سال گذشته جهیزیه و لوازم خانگی خریده اید، احتمالاً نام برند یونیک را شنیده اید. یونیک یکی از برندهای پرفروش و محبوب در سال های اخیر است. این امر به دلیل قیمت مناسب محصولات این برند نسبت به کیفیت آن است. به همین دلیل، ممکن است سوالات زیادی در مورد اصالت و نحوه تشخیص این محصولات داشته باشید. علاوه بر این موفقیت این برند باعث سوء استفاده از نام آن شده است.

محصولات یونیک در کدام کشور تولید می شود؟

این سوال در دنیای امروز مطرح نیست. سرمایه گذاران مختلف از کشورهای مختلف دنیا همکاری می کنند و محصولی را تولید می کنند. همانطور که تلفن های همراه سامسونگ و اپل را با نام های کره و آمریکا می شناسیم، اما همه آنها ساخت چین هستند، برندهای دیگر نیز محصولات خود را در چین و سایر کشورها تولید می کنند تا با قیمت های پایین تری رقابت کنند. تفاوت بین همه این محصولات در دقت و نحوه عملکرد برند آنها نهفته است. نه کشوری که در آن ساخته می شوند. همانطور که مشاهده می کنید محصولات یونیک نیز ساخت کشور چین است. اما برند یونیک در این چند سال به خوبی خود را ثابت کرده است که دقت و کیفیت ساخت برای آن اهمیت زیادی دارد. به گفته خود یونیک، با سرمایه چندین شرکت از اروپا و خاور دور و با هدف ایجاد افقی جدید از مدرنیته، زیبایی و کیفیت لوازم آشپزخانه در بازار جهانی تاسیس شد. محصولات منحصر به فرد با کیفیت بی نظیر، ظاهر منحصر به فرد، شکل های منحصر به فرد، رنگ های جذاب و قیمت های رقابتی و مقرون به صرفه، انقلابی در عرصه لوازم آشپزخانه ایجاد کرده است.

آیا  همه محصولات UNIQUE GERMANY اصل هستند؟

خیر همانطور که قبلا ذکر شد، به دلیل شهرت خوب برند یونیک در بازار، برخی افراد سعی می کنند از نام آن استفاده کنند. هیچ یک از محصولات یونیک ساخت آلمان نیست. بنابراین هنگام خرید محصولات اورجینال یونیک دقت کنید که نام یونیک روی جعبه و بسته بندی بدون پسوند یا پیشوند درج شود. هنگام خرید محصولات اورجینال، چند نکته را در نظر داشته باشید. از فروشگاه های معتبر خرید کنید، این کار خطر خرید تقلبی را کاهش می دهد. به علامت "Unique" روی محصول یا بسته بندی توجه کنید. مراقب املاها، پسوندها و پیشوندهای مختلف باشید. به بسته بندی محصول توجه کنید. اقلام منحصر به فرد (مخصوصاً اقلام بزرگ) معمولاً به خوبی بسته بندی می شوند. لطفا به کد محصول توجه کنید. محصولات منحصر به فرد دارای یک کد عددی به شکل un-XXXX هستند. با جستجوی Unique برای این کد میتوانید عکس او را ببینید. (در برخی موارد ممکن است محصول از وب سایت یونیک حذف شده باشد) به کیفیت و دقت مونتاژ توجه کنید. تفاوت محصولات تقلبی و اصل، جدای از مواد اولیه، در جزئیات ساخت آنهاست.

آیا محصولات یونیک ایرانی اصل هستند؟

بلی - در سال های اخیر به دلیل کاهش قیمت ها و افزایش تولید ملی، بخشی از محصولات در ایران تولید می شود. این کالا بر روی بسته بندی این محصولات درج شده و با نام محصولات صادراتی منحصر به فرد به فروش می رسد.

محصولات یونیک

برند یونیک یکی از معتبرترین برندهای لوازم آشپزخانه است و همانطور که از نامش پیداست این برند بسیار خاص و منحصر به فرد است. یکی از مزیت های اصلی این برند، مجموعه بسیار زیاد و در دسترس بودن محصولات با کیفیت است که به آن اجازه می دهد از شرکت های مشابه با محصولات چینی بی کیفیت پیشی بگیرد. این شرکت در ابتدا با طیف کوچکی از لوازم آشپزخانه شروع به کار کرد اما پس از مدتی یونیک از رقبای خود پیشی گرفت و بازار لوازم آشپزخانه را در اختیار گرفت، از این رو امروزه این برند به داشتن محصولات با کیفیت و قیمت مناسب معروف است. است.

محصولات یونیک کجا هستند؟

محصولاتی که با برند یونیک در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند باید زیر نظر این برند باشند، به همین دلیل می توانید در بین این محصولات سرویس قابلمه چینی بسیار با کیفیت و همچنین هر محصولی که نام برند را یدک می کشد.  مهم نیست کجا ساخته شده است، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا شایسته منحصر به فرد بودن باشد.

کارخانه یونیک کجاست؟

شاید قبلاً چنین سؤالی داشته باشید که کارخانه منحصر به فرد در کجا قرار دارد؟ یا محصولات محبوب یونیک در کدام کشور ساخته می شوند؟ چندین سال از ظهور محصولات یونیک در بازار داخلی ایران می گذرد، بسیاری از مردم هنوز اطلاعات موثقی در مورد اینکه کارخانه یونیک در کجا قرار دارد و این محصولات در کدام کشور تولید می شود، ندارند. قبل از پاسخ به این سوال باید گفت که برند یونیک یکی از پیشروترین تولیدکنندگان لوازم خانگی و آشپزخانه در جهان است که محصولات آن در سال های اخیر به خصوص در خاورمیانه طرفداران زیادی پیدا کرده است. محصولات منحصر به فرد معمولا در چین با مجوز از انگلستان تولید می شوند. در کل محل قرار گرفتن کارخانه یونیک خیلی مهم نیست، اما مهم ترین مسئله در خرید لوازم منزل و آشپزخانه کیفیت و تنوع بالای طرح و رنگ آنها است که البته در این مواقع تنها یونیک بود. برند یونیک در سال های اخیر به دلیل وضعیت بد اقتصادی و کمبود قطعات یدکی و مواد اولیه، نه تنها کیفیت محصولات خود را کاهش نداده، بلکه بر تنوع و خواص مثبت آن افزوده است. شاید برای شما هم جالب باشد که محصولات برند یونیک اولین بار توسط تجار ایرانی به بازار جهانی عرضه شد.

تشک طبی

تشک فنری

تشک رویا

تشک یونیک

تشک دکتر شولز

تشک مموری فوم

باکس تخت خواب

بالش مموری فوم

بالش خوشخواب

لحاف و محافظ خوشخواب

تشک رویال


برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید