EasyDNNNews

تقریبا یک سوم ازعمر خود را در خواب به سر می‌بریم. پس حتما باید به فکر یک تشک مناسب و استاندارد برای یک خواب راحت باشیم.

تشک داتیس ساخت کجاست

تشک داتیس ساخت کجاست

برند داتیس یکی از بهترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی در ایران است. این برند محصولاتی مانند هود، ماشین ظرفشویی، اجاق توکار، مایکروفر و اجاق گاز  و انواع تشک را تولید می کند و محصولات آن در بازار محبوبیت زیادی دارد. یکی از دلایل فروش بالای محصولات داتیس استفاده از قطعات با کیفیت و بادوام می باشد. در مورد این سوال که داتیس در کجا تولید می شود باید بگویم که برند داتیس در ایران تولید می شود و شرکت این برند معروف در تهران واقع شده است. به گفته کاربران سایت های مختلف، برند داتیس یکی از بهترین برندها در تولید لوازم خانگی است و همانطور که گفته شد این محصولات از این برند هستند که پرفروش ترین و پرطرفدارترین هستند. جهت خرید رومیزی هتلی کلیک کنید.

محصولات داتیس در کجا قرار دارند؟

محصولات داتیس در کجا قرار دارند؟ همانطور که در مقدمه این مقاله اشاره شد، برند داتیس یک برند ایرانی است. داتیس در سال 1396 کار خود را آغاز کرد و کارخانه این شرکت خوشنام و محبوب در بازار ایران در 55 کیلومتری شهر تهران قرار دارد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت و شناخته شدن این برند در بازار وجود مدیران و کارکنان پرتلاشی است که سعی می کردند در هر شرایطی بهترین محصول را به دست خریدار برسانند. از جمله مواردی که باعث شده تا خریداران به این برند توجه کنند، می توان به وجود طراحی زیبا در ساخت لوازم خانگی اشاره کرد. از آنجایی که داتیس یک برند کاملا ایرانی است، لوازم خانگی این برند از قیمت کمتری نسبت به رقبای خارجی برخوردار است. یکی از دلایل ارزان بودن محصولات داتیس استفاده از قطعات داخلی باکیفیت است که باعث ارزانی قیمت محصولات داتیس نسبت به رقبا شده است. محصولات داتیس اگرچه قیمت پایین تری نسبت به سایر رقبا دارند، اما از نظر کیفیت نسبت به تمامی رقبای خود برتری دارند. این شرکت از روز اول متعهد به تولید بهترین محصولات در صنعت لوازم خانگی بوده و توانسته به این وعده عمل کرده و با کیفیت ترین محصولات را به دست مشتریان برساند. محصولات این شرکت در ایران تولید می شود. نمایندگان شرکت داتیس را می توان به راحتی در سراسر ایران پیدا کرد. برای یافتن نمایندگی برند داتیس در شهر یا استان مورد نظر کافی است نماینده داتیس به اضافه شهر یا منطقه مورد نظر را جستجو کنید و سپس به سایت اصلی داتیس مراجعه کنید و اطلاعات را از آنجا یادداشت کنید و با نماینده این شرکت تماس بگیرید.

تشک و ملافه Datis

 تامین زندگی سالم و شاد برای همه مردم در سایه خوابی آرام و دلپذیر هدفی است که داتیس دنبال می کند. هدف دیگر این برند استفاده از تمامی امکانات تجارت الکترونیک برای خرید راحت و باکیفیت و ایجاد راهکارهای جدید است. به روز رسانی سیستم فروش و خدمات آنلاین برای مشتریان. 4 نشان کیفیت و استانداردهای ISO 9001، ISO 18001، ISO 14001 و ISO 10002 بخشی از نتایج حساسیت و دقت ما در ارائه خدمات به شما می باشد. تیم داتیس به رهبری برادران ارور مصمم است با کمک شما نقاط قوت و ضعف سیستم فروش و خدمات را بیاموزد و هر روز قدم جدیدی برای خواب سالم شما بردارد. ما مفتخریم که با بیش از 10 سال تجربه و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا، دانش فنی و دستان ماهر کادر خلاق و مجرب خود، بهترین انواع محصولات خواب را در ایران تولید کنیم. امروزه به لطف پیشرفت سریع اطلاعات و فناوری، افراد قبل از هر خریدی اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کرده و با اطمینان اقدام می کنند. جهت اطلاع از قیمت کاور هتلی کلیک کنید.

چرا تشک برند داتیس خریدم؟

بیش از 10 مدل تشک در فروشگاه های تشک داتیس موجود است و هر مدل تشک در 5 سایز استاندارد موجود است و داتیس قابلیت کار با تشک های سفارشی اعم از تشک های گرد، ارتفاع بسیار کم و یا بسیار بلند را دارد. تشک های بلند تحویل تشک مورد نظر در کمتر از 48 ساعت امکان پذیر است و از نظر محصولات خواب، فروشگاه های تشک داتیس دارای بیش از 50 محصول شامل طیف گسترده ای از پتو و روتختی، بالش طبی، بالش پر، بالش الیافی در مدل های مختلف می باشد. انواع بالش، تشک مسافرتی، تشک، پتو ساده و گلدار، حوله دستی، حوله استخری، حوله حمام، مانتو در سایزهای مختلف قابل ارائه می باشد. داتیس با اعتقاد به اینکه سرمایه اصلی هر مجموعه، خریداران این مجموعه هستند، برای جلب رضایت و حفظ این سرمایه ارزشمند، همواره بر کیفیت بالای محصولات خود و تضمین کیفیت بالای محصولات خود برای حفظ مشتری تاکید داشته است. رضایت، تمامی تشک ها و محصولات خواب داتیس مشمول گارانتی می باشد. این بلند مدت است. با توجه به اینکه در سال های اخیر فناوری های نوین و مدرن بسیاری وارد صنعت تشک سازی شده است، این صنعت به صنعتی کاملا تخصصی با پیچیدگی های بسیار ظریف تبدیل شده است که درک آن و انتقال این ویژگی ها به مشتریان نیازمند تجربه کامل و اطلاعات کافی است. از فروشنده در خصوص تشک و مراحل تولید آن، فروشندگان فروشگاه های داتیس با گذراندن دوره های ویژه در این زمینه، آموزش های لازم را دیده اند و آماده مشاوره به مشتریان عزیز می باشند.

در بسیاری از موارد هنگام خرید تشک یکی از دغدغه های اصلی خریداران حمل و نقل آن است. داتیس به منظور رضایت و آسایش مشتریان در حین خرید، تشک خریداری شده توسط مشتری را بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب ارائه می کند. تشک درب اتاق خواب مشتری تحویل داده شد و مشتری نگران ارسال تشک و حمل آن به طبقات مختلف نیست. داتیس با افتتاح بیش از 30 فروشگاه در تهران و حدود 20 فروشگاه تشک و کالای خواب در شهرستان ها در محیطی بسیار زیبا و آرام، این اطمینان را به دست آورده است که مشتریان گرامی بتوانند با حداقل زمان و زمان به نزدیکترین فروشگاه محل سکونت خود برسند.

مطالب پیشنهادی : 

تشک طبی

تشک فنری

تشک رویا

تشک یونیک

تشک دکتر شولز

تشک مموری فوم

باکس تخت خواب

بالش مموری فوم

بالش خوشخواب

لحاف و محافظ خوشخواب

تشک رویال

تشک برن

تشک زست

تشک داتیس

تشک زنیت

تشک اکسون

تشک ویستر

تشک تن آسای

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید