تشک خوشخواب

به نظر بیشتر پزشکان و کارشناسان حوزه سلامت،‌  خواب راحت و با کیفیت به مدت ۸ ساعت در یک شبانه روز  برای سلامتی روح و روان همه انسان ها امری ضروری است. این همان نکته ای می باشد که اهمیت دقت در خرید و انتخاب تشک را بیش از پیش نشان می دهد. خرید تشک خوب می تواند برای شما ‌ خوابی راحت و همراه با آرامش را به ارمغان بیاورد‌. از سوی دیگر داشتن تشک ‌ نامناسب نیز می‌تواند خوابی بی کیفیت را به همراه داشته و به سلامتی تان نیز ضرر های فراوانی برساند.

 

چرا باید تشک مناسب بخریم؟

انتخاب و خرید یک تشک استاندارد بیش تر آن چیزی که  تصور می شود دارای اهمیت است  چراکه هم موجب حفظ سلامت بدن می گردد و هم این که منجر به تجربه خواب فوق‌العاده باکیفیت‌ در طول شب می شود. اما یک تشک استاندارد چه نوع تشکی می باشد؟ یکی از نمونه‌های استاندارد ‌تشک در ایران، تشک خوشخواب است که به شما پیشنهاد می کنیم برای  تجربه خوابی آرام و حفظ سلامت بدنتان  حتما این ‌ تشک را امتحان کنید.


انتخاب تشک خوب

انسان در طول روز بیش از 6 ساعت خواب نیاز دارد که برابر با یک چهارم شبانه روز است. پس در واقع انسان بیش از 91 روز در طول سال می‌خوابد. هر فرد در خواب ممکن است چند بار تکان بخورد، حالا تصور کنید که در 91 روز استفاده از تشک در طول هر سال این تکان خوردن‌ها تا چه میزان سبب فرسایش تشک می‌شوند. از این رو لازم است در خرید یک تشک مرغوب دقت لازم را داشته باشید.
 بدن انسان در هنگام خواب لازم است فیزیک عادی خود را حفظ کند. زمانی که الیاف به کار رفته در تشک از نوع مرغوب باشد و حفظ فیزیک بدن را در الویت قرار دهد خواب بسیار راحتی برای افراد به دنبال خواهد داشت. اما استفاده از تشک نامرغوب سبب می‌شود که خواب شما بهم بریزد و علاوه بر آن آسیب‌های جدی به سلامت مهرهای کمر و گردنتان وارد آید و دچار دردهای مزمن ستون فقرات گردید.

نکات مهم در خرید تشک

کسب آگاهی‌های لازم و اطلاعات درباره تشک خوشخواب قبل از اقدام به خرید آن امری ضروری است. شما پیش از هرچیز لازم است از سلیقه خود با خبر باشید. امروزه اینترنت کار بسیاری از افراد را در  زمینه مشاوره و آگاهی راحت نموده است. برای برخورداری از یک راهنمایی خوب تنها کافی راهنمای خرید تشک را در اینترنت سرچ کنید، خواهید دید که نتایج زیادی را جستجوی شما به دست خواهد آورد لازم است از وب سایت‌های معتبر که بدون توجه به برند به بیان نکات کلیدی مهم پرداخته اند مدد بگیرید. یادتان باشد که شما حدود یک سوم روز خود را بر روی تشک خواهید گذراند در نتیجه انتخاب آن مانند انتخاب لباس و غذا باید از اهمیت زیادی برخوردار باشد و به همان میزان لازم است شما وسواس بخرج دهید.

مطلب پیشنهادی: تشک مموری فوم

خرید اینترنتی تشک

با روی کار آمدن اینترنت به عنوان محیطی برای خرید و فروش اقلام مورد نیاز زندگی، بسیاری از مشکلات افراد که شامل اختصاص وقت برای گشتن و پیدا کردن محصول مورد نیاز بوده است حل گردید. خرید اینترنتی به عنوان یکی از مهمترین راه‌های خرید و فروش کالاهای خواب روز به روز در حال افزایش است و افراد با استفاده از مزایای خرید اینترنتی تشک خوشخواب علاقمند به این نوع خرید هستند. قبل از انجام خرید اینترنتی آنچه که لازم است بدانید را پیدا کنید. شما می‌توانید با سر زدن به فروشگاه‌های کالای خواب از راهنمایی و مشاوره فروشندگان برخودار شوید یا با تماس با مراکز فروش اینترنتی یا گفتگوی آنلاین در فروشگاه‌های اینترنتی اطلاعات مورد نظر خود را بیابید و سپس اقدام به خرید نمایید. 

مطلب پیشنهادی: بالش مموری فوم

توجه داشته باشید که هر مارکی را که انتخاب می‌کنید بهتر است از خود وب سایت فروش آن برند تشک را خریداری نمایید. بسیاری از این فروشگاه‌ها از حمل رایگان خرید شما برخرودار هستند که مزیت مهمی در خرید اینترنتی است.هر کجای کشور که هستید مهم نیست شما با استفاده از خرید اینترنتی تشک خوشخواب می‌توانید تشک مورد نظر خود را خریداری نمایید تنها کافی است تشک مورد نظر را انتخاب نماییم. با راه اندازی فروشگاه‌های تخصصی کالای خواب شهرستان‌ها دسترسی به تشک‌های برندهای مختلف برای ایرانیان در سراسر ایران فراهم گردیده است.

 

 

ویژگی های تشک خوشخواب

از ویژگی های خاص تشک خوشخواب  این است که نرمی زیادی ندارد بنابراین از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد. در واقع تشک‌های خیلی نرم از طول عمر پایین تری نسبت به تشک‌های سفت، برخوردار می باشند. تشک خوشخواب دارای دریچه‌های تهویه هوا می باشد. ‌یک تشک استاندارد از کپسول یا دریچه‌های هوا برخوردار می باشد زیرا دریچه‌های هوا باعث می شوند، هوا در طولانی مدت در تشک جریان داشته و‌ تشک به هیچ عنوانی بوی بد یا بوی تعرق نداشته باشد. تشک خوشخواب نیز به عنوان یک تشک استاندارد ‌‌ شامل دریچه‌های هوا می باشد. پس با داشتن یک تشک خوشخواب ‌ خیالتان آسوده خاطر خواهد بود که هیچ‌گاه جای خوابتان بوی بد یا بوی تعرق نخواهد داشت و به راحتی می‌توانید ‌ روی آن ‌استراحت کنیدآیا خرید تشک خوشخواب مهم می باشد؟ استراحت و داشتن یک جای مناسب برای ریلکس کردن می تواند یکی از کمیاب ترین موضوعات در دنیای امروز باشد. طوری که افراد در پی اینکه همیشه تحت فشار در طول روز می باشند، به مشکلات بسیار دچار شده اند. افراد به طور عادی در طول روز زمان زیادی را نشسته و یا در حالت ایستاده می باشند. 

 

در آن زمان ها نیز اکثراً با استفاده از کفش و یا صندلی نامناسب و یا فرم بدنی غیر استاندارد باعث شده است تا افراد دچار دردها و گرفتگی هایی در بدن خود شوند. حتی در دراز مدت نیز فرم بدن آن ها تغییر کند. هر انسانی به طور میانگین در طول روز حدود 6 تا 8 ساعت را در حالت خواب می باشد. اگر شما در این بازه زمانی به صورت مناسب قرار نگیرید باعث می شود تا فشارهای بیشتری به شما وارد شود. این در حالتی می باشد که شما در طول روز بیدار و آگاه هستید ولی در زمان استراحت این آگاهی وجود دارد و باعث آسیب بیشتر می شود. حتماً گرفتگی های بدن بعد از بیدار شدن را تجربه کردید و این موضوع در اثر استفاده نامناسب از لوازم خواب تشدید می شود. میزان نرمی و فرم مناسب لوازم خواب می تواند فرم بدن شما را در زمان خواب به صورت مناسب نگه دارد. پس می توان گفت داشتن یک جای استراحت راحت بسیار مهم است و می تواند یکی از بهترین فضا برای رفع خستگی شما باشد. تشک یکی از لوازم های خواب است که در این بخش باید توجه ویژه به آن داشته باشید. با انتخاب مناسب در هنگام خرید می توانید خود را نسبت به بسیاری از بیماری ها بیمه نمایید. بهتر است با ما همراه باشید و نکات مهم را با یکدیگر بررسی نماییم. 

 

۴ نکته فوق مهم در خرید تشک خوشخواب

در خرید تشک باید به نکات زیادی توجه نمایید. زیرا شما برای به نوعی برای گذراندن یک چهارم روزتان که زمان کمی نیست تصمیم می‌گیرید. لازم است که در هنگام خرید، تشکی را بخرید که کاملا مناسب شما باشد. 

 

۱-انتخاب آگاهانه تشک

قبل از اینکه برای خرید تشک اقدام نمایید بهتر است تمام جوانب را بسنجید، لازم است درباره خوابتان و اینکه با چه تشکی راحتر هستید به خوبی تحقیق کنید. اگر متاهل هستید باید به نیازهای همسرتان نیز در انتخاب تشک توجه نمایید. بهتر است در هنگام خرید تشک هر دو حضور داشته باشید. 

 

۲-راحتی تشک مقدم بر سایر موراد

اینکه شما بر روی یک تشک احساس راحتی کنید بسیار مهمتر از این است که آن تشک سفت است یا نرم است. شنیده‌هایتان درباره سفتی و نرمی تشک را بریزید دور و فقط به راحتی خوابی که می‌خواهید داشته باشید فکر کنید. توجه به نقاطی که شانه، کمر و باسن بر روی آن قرار می‌گیرند را به دقت بررسی کنید تا مشکلی نداشته باشد.

 

۳-کیفیت و دوام تشک 

هر چه مواد و متریال‌های استفاده شده در ساخت تشک مرغوب تر باشد به همان اندازه کیفیت و دوام آن نیز بیشتر خواهد بود. یک تشک با کیفیت، باعث بالا رفتن کیفیت خواب شما می‌شود و راحتی و آسایش را برایتان به همراه دارد.

 

۴-ابعاد و اندازه تشک

در هنگام خرید تشک حتما ابعاد تخت و سرویس خواب خود را اندازه بگیرید و مطمئن شوید که تشکی که انتخاب می‌کنید با تخت شما هم خوانی دارد. لازم است بدانید که تشک‌های کوچک آسایش خواب را از شما می‌گیرد و شما به راحتی نمی‌توانید در آنها جا به جا شوید.

 

ایران مترس با بهرمندی از سالها تجربه در زمینه ساخت تشک و کالای خواب مورد نیاز خانگی و شرکتی همواره در جهت هر چه بهتر کردن کیفیت خواب ایرانیان عزیز قدم برداشته است. این شرکت با در اختیار داشتن افراد کار بلد در این زمینه به راحتی توانسته است همگام با خواسته های مشتریان قدم برداشته و با ارائه محصولاتی با کیفیت و مرغوب نیاز شما عزیزان را برطرف نماید.

 

فروش تشک خوشخواب

با مراجعه به مراکز فروش تشک خوشخواب با گزینه های بسیاری روبرو خواهید شد. خیلی اوقات گزینه هایی می تواند جذاب باشد اما برای اینکه بتوانید بهترین را برای خود برگزینید نیاز دارید تا به سراغ متناسب ترین با توجه به شرایط خود باشید. به عبارت دیگر هر یک از آن ها که مناسب است نمی تواند برای شما بهترین گزینه باشد. باید با توجه به شرایط موجود بهترین تخت را انتخاب نمایید. برای این که به یک مرکز مناسب فروش تشک خوشخواب مراجعه کنید نیاز است تا تعداد زیادی از آن ها مراجعه کرده و از وضعیت مشاوره و همچنین و محصولات آن ها آگاهی پیدا نمایید. کدام یک از آن ها نیاز شما را متوجه و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهند. هیچ گزینه ای وجود ندارد که بتواند برای همه مناسب باشد. یک فرد مشکل کمردرد و یکی مشکل مربوط به گردن و... و یا فردی هیچ مشکلی ندارد، باید برای هر یک از آن ها گزینه مناسب را برگزینیم. برای اینکه بتوانیم فروش مناسبی در تشک ها داشته باشیم باید بهترین گزینه براساس نیاز خریدار را فراهم و پیشنهاد نماییم. یکی از بهترین گزینه هایی که می تواند برای عده زیادی از افراد گزینه مناسبی باشد تشک خوشخواب است. برای اینکه بتوانید در زمان فروش گزینه مناسبی داشته باشید، یکی از بهترین محصولات خوشخواب است. در این حالت می توانید جوابگوی خیلی از خریداران وارد شده به فروشگاه خود باشید. تنوع نیز در این مدل بسیار مناسب بوده و باز می تواند میزان گستردگی در بخش سلیقه ها را بیش از پیش پوشش دهد. در نهایت نیز از برندی استفاده می کنیم که خوشنام بوده و دارای کیفیت لازم باشد. این فاکتورها می تواند بهترین مرکز فروش تشک خواب را برای خریداران فراهم نماید.

 

خرید تشک خوشخواب

افرادی به دنبال خرید بهترین تشک برای خود می باشند. یکی از ابزارهایی که تمامی افراد آن را خرید می کنند و به آن نیاز دارند. بنابراین سعی شده است تا با توجه به شرایط مختلف، انواع مدل ها را برای خریداران تولید نمایند. ابعاد و همچنین فرم آن ها دارای شرایط مختلفی است. تعیین بهترین تشک براساس آن چه شما در هنگام خرید دنبالش می باشید می تواند بهترین خرید باشد. کمک کردن برای خرید یکی از ارکان مهم می باشد به طوری که امروزه افراد قبل از اینکه به سراغ مراکز خرید روند، در اینترنت جستجو می کنند. برخی نیاز دارند تا تختی را تهیه نمایند که باعث می شود تا میزان فشار در هنگام خواب را بسیار کاهش دهد. عده ای در هنگام خرید به دنبال تختی می باشند که بیماری کمردرد خود را تشدید نکند. عده ای نیز به دنبال خرید تشک هایی می روند که بتوانند از ابتلا  به گردن درد و... دور شوند. سعی شده است تا در دسته بندی مناسب بهترین مدل ها از هر یک از آن ها را برای شما فراهم نماییم. اما برای اینکه خرید داشته باشید می توانید به صورت حضوری زمان زیادی را صرف این موضوع نمایید و یا به سراغ روش های به روزتر روید. یکی از روش هایی که می تواند گزینه مناسبتری در وضعیت امروز باشد، خرید آنلاین تشک خوشخواب است. با صرف زمان کمتر و همچنین با دست یابی به اطلاعات کاملی از هر یک از تشک خوشخواب بهترین گزینه را خرید نمایید. از طرفی نیز می توانید مقایسه بهترین بین محصولات داشته باشید و با مناسب ترین قیمت آن را خرید نمایید. 

 

قیمت تشک خوشخواب

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که افراد در هنگام خرید تشک خوشخواب به آن توجه دارند، میزان هزینه مربوط به خرید آن می باشد. با توجه به اینکه تعداد تولید کننده ها در این بخش بسیار متنوع می باشد و همچنین هریک از آن ها دارای تنوع محصولاتی بسیاری می باشند که متناسب با اهداف مختلف نیز تولید و عرضه شده اند. هر یک از آن ها دارای خصوصیات مخصوص به خود می باشند. بنابراین اگر به فروشگاه های تشک مراجعه کنید می توانید با تنوع قیمتی بسیاری روبرو شوید. تنوع در محصولات تشک باعث می شود تا عده ای فقط به قیمت مربوط به آن توجه داشته باشند. برخی از افراد به دنبال بالاتری قیمت می باشند، بدون اینکه در خصوصیات و بخش های دیگر آن تحقیقات صورت دهند فقط به فکر قیمت مربوط به آن می باشند. این موضوع باعث می شود تا هزینه مربوط به آن فقط ملاک شما باشد و در برخی مواقع نتوانید گزینه مناسبی را انتخاب نمایید. عده ای نیز برعکس این روند به دنبال خرید ارزان می باشند. هر یک از آن ها که گزینه ارزان تری باشد می تواند بهترین گزینه برای آن ها باشد. کیفیت آن برای این افراد مهم نمی باشد فقط قیمت ارزان می تواند حس خرید مناسب به آن ها دست دهد. اما زمانی که بهره برداری انجام می دهند متوجه این قضیه می شوند که کیفیت نامطلوبی خرید نموده اند.برای بهترین خرید نیاز است تا قیمت را در کنار کیفیت و خصوصیات مربوط به آن ببینیم. همیشه بهترین روش برای مقایسه و قیمت مناسب در این می باشد که شما متناسب با آن کیفیتی که کسب می کنید، پرداختی داشته باشید. هزینه کم و یا زیاد نمی تواند بیان کننده خرید مناسب شما باشد. این نکته قیمت در کنار کیفیت را در هنگام خرید لحاظ کنید.

 

بهترین تشک خوشخواب

امروزه تشک های زیادی با برندها و شرایط های مختلف تولید و در بازار موجود است. تشک ها دارای اجزای مختلفی می باشند که برای تهیه یک تشک خوشخواب مناسب باید همه آن ها به صورت مناسب انتخاب و مورد استفاده قرار گیرند. تشک خواشخواب می تواند علاوه بر اینکه یک مکان مناسبی را برای استراحت شما فراهم نماید، از نظر پزشکی نیز گزینه بسیار مطلوبی برای جلوگیری و حتی کمک کننده به درمان بیماری ها می باشد. 
بنابراین در تولید تشک خوشخواب سعی شده است تا بهترین مواد مورد استفاده قرار گیرد تا محصول تولید شده کیفیت لازم را داشته و بتواند پاسخگوی ویژگی های مهم خریداران باشد. قبل از خرید تشک باید شرایط مطلوب خواب و همچنین خصوصیات های مهم برای انتخاب یک تشک مناسب را شناسایی کنید. در هنگام خرید تمامی این فاکتورها باید مورد بررسی قرار گیرد. بعضی از هزینه ها به نوعی هزینه نیست بلکه نوعی صرفه جویی برای جلوگیری از هزینه های اضافی بعدی است. این انتخاب اگر به خوبی صورت گیرد می تواند از هزینه های ناشی از بیماری جسمی و روانی جلوگیری کند.

برای خرید تشک خوشخواب با بالاترین کیفیت نیاز دارید تا تمامی ویژگی و اجزای مربوط به آن یعنی راحتی، فضای مربوط به آن، فنر مورد استفاده، اسفنج و...  با کیفیت و با استانداردهای مورد نظر شما مطابقت کند. اندازه مربوط به تشک باید با اندازه شما مطابقت داشته باشد و بیرون زدن بخشی از بدن می تواند خوابی نامناسبی را به همراه داشته باشد. همچنین در بخش راحتی نیز فنر و اسفنج مورد استفاده در آن نیز باید بسیار مناسب باشد. مقاومت نسبت به وزن مورد نظر و همچنین فرم مناسب تشک خوشخواب که بتواند در هنگام فرم بدن شما را به صورت مناسب نگه دارد. 

بورس تشک خوشخواب

برای خرید مناسب نیاز است تا بورس آن کالا مراجعه کنیم. جایی که می توانید بهترین و متنوع ترین مدل های مربوط به تشک خوشخواب را در آن جا مشاهده و خرید را انجام دهیم. برای خرید تشک مناسب نیز بهتر است به مرکز مربوط به آن مراجعه کنید جایی که می توانید بهترین تشک ها را داشته باشید. شما می توانید از طریق اینترنت و بدون مراجعه حضوری بهترین تشک های خوشخواب را مشاهده و مورد بررسی قرار دهید. در ادامه نیز با توجه به خصوصیات آن ها و همچنین ویژگی های مورد نظر خود یکی از بهترین و خوش قیمت ترین ها را انتخاب نمایید. 
 
در بورس تشک خوشخواب می توانید بهترین تشک را برای خود تهیه و بهترین خواب را برای شما فراهم آورید. بهترین خواب نیز می تواند منجربه افزایش سلامتی شما شود. بنابراین ارزش آن را دارد که به مرکز تشک خوشخواب مراجعه کنید. در این جا می توانید برای افرادی که دچار مشکلاتی می باشند نیز خریدهای مناسبی داشته باشید. افرادی که دارای کمردرد، گردن درد و گرفتگی بدن و ... می باشند بهتر است تشک مناسب انتخاب کنند. بهتر است در خرید بعضی اجناس دقت بیشتری داشته باشیم و به عبارتی با حساسیت این خرید ها را انجام دهیم. زمانی که شما به دنبال خرید ابزار رفاهی خود می باشید با کمی دقت و اطلاعات بیشتری می توانید بهترین گزینه ها را برای خود انتخاب نمایید.حتی این موارد برخی اوقات در قیمت نیز هیچ تغییری ندارد و یا حتی صرفه جویی نیز صورت می گیرد. خرید تشک خوشخواب مناسب می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای ارتقاء کیفیت زندگی باشد. زمانی که به استراحت می پردازید باید در مکانی قرار گیرید که کیفیت مناسبی دارد و می توانید بهترین خواب را برای خود فراهم نمایید. در این صورت می توانید یک خواب و بیدار شدن مناسب داشته باشید. از بیماری های ناشی از خواب نامناسب نیز دوری کنید. در ظاهر نیز اتاق خواب های خود را نیز با تشک خوشخواب زیباتر می کنید.  

تشک‌های خوشخواب امروزه به دو مدل فنری و باراباس تقسیم می‌شوند. تشک مدل فنری برای سنین پایین یا کسانی که دنبال تشک نرم هستند مناسب است. جدید ترین تشک‌های خوشخواب که به تازگی وارد بازار شده اند که توانایی ارتعاشات مثبت به داخل بدن و سیستم عصبی را دارد و شامل دو مدل بیوریتمیک سوپر و بیوریتمیک بابل موجود می‌باشد.


انواع مدل‌های خوشخواب در دسته طبی و فنری:

·       تشک خوشخواب مدل طبی و فنری

·       تشک خوشخواب مدل آناهیتا

·       تشک خوشخواب مدل فرست کلاس

·       تشک خوشخواب مدل سوپر کلاس هارد و سافت

·       تشک خوشخواب مدل های کلاس که دارای مموری فوم هوشمند  هستند


تشک خوشخواب



مواد مصرفی برای الیاف‌های تشک خوشخواب

مواد مصرف شده برای ساخت تشک‌ های خوشخواب مطابق استانداردهای جهانی (ISPA) می‌باشد. مهم ترین بخش تشکیل دهنده تشک خوشخواب اسفنج کار شده در درون آن است که دارای ویژگی رایحه دار می‌باشد. لایه محافظ برای اسفنج‌های تشک، پارچه‌های بکار رفته می‌باشد. به دلیل اینکه لایه بیرونی و پارچه روی تشک بیشتر در برابر میکروب‌های ناخواسته قرار دارند، زودتر هم کیفیت خود را از دست می‌دهد. همچنین لایه بیرونی تشک خوشخواب در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد.

پارچه‌هاي استفاده شده در تشك های خوشخواب آب را به خود جذب نمی‌کنند و از پوسيدگي زود هنگام پارچه جلوگيري مي‌نمايند. با عمليات خاص بر روي پارچه‌هاي مورد استفاده در محصولات خوشخواب به این نتیجه دست یافتند که رشد كرم‌هاي ريز(به مرور داخل الياف رختخواب جايگزين مي شود) در داخل تشک خوشخواب به وجود نمی‌آید. الياف به كار رفته در تشك‌هاي خوشخواب ضد الكتريسيته ساكن مي‌باشد. پارچه و رويه ميان پنبه‌اي  مورد استفاده در محصولات خوشخواب داراي بافت خاص هستند كه مانع از تكثير و رشد ميكرو ار گانيسم‌ها شده و به همين دليل براي بيماران مبتلا به آسم نيز امكان خوابي آسوده را فراهم مي‌سازد. تكنولوژي بكار رفته در تشك‌هاي خوشخواب از شعله ور  شدن قسمت هاي اسفنج،  الياف  و لايه‌هاي گوناگون تشك به هنگام مواجه با آتش جلوگيري مي‌نمايد.


تکنولوژی فنرهای پاکتی در تشک خوشخواب چه نقشی داشته است؟

این سیستم یکی از پیشرفته ترین استانداردهای موجود برای تولید کالای خواب می‌باشد. این فنرها به‌صورت مار پیچ و حلزونی روز اولین لایه تشک بکار برده شده است. جنس این پارچه‌های بکار برده شده در قسمت حلزونی تشک از نانوون(NANOVEN) می‌باشد و به‌صورت مستقل در کنار یکدیگر قرار گرفته است.


تکنولوژی فنر بونل در تشک‌های خوشخواب

این سیستم در تشک‌های سفت‌تر قابل استفاده است و از کیفیت بالایی برخوردار است تا حدی که سالها کیفیت خود را از دست نمی‌دهد. در این سیستم از فنرهای حلزونی شکل استفاده شده است که بخشی از مواد اصلی آن کربن با درصد بالا می‌باشد. این سیستم باعث می‌شود مقاومت تشک تا حدی بالایی افزایش پیدا کند و در برابر هرگونه حرارت دچار آتش سوزی نمی‌شود. ساختار توليد تشك‌هاي خوشخواب با تكنولوژي ارتوپديك است که برای ايجاد نرمي لازم در برابر فشار بر روي بدن، گردش خون نيز به راحتي صورت پذيرفته و فشار روي اعصاب و ماهيچه ها و عضلات مرتفع می‌سازد. مزیت تشک‌های خوشخواب استفاده از الیاف طبیعی و پنبه است که باعث ضد حساسیت و آلرژی بودن تشک می‌شود .


استانداردهای لازم برای انتخاب تشک خوشخواب

یک تشک استاندارد برای خواب باید فنرهای قوی داشته باشد. همچنین نوع پارچه تشک، ضد حریق بودن، استحکام و مقاومت آن یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه کنید. برای تشک خوشخواب به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید و مطمئن باشید جنس شما شامل گارانتی است.


یک تشک خوشخواب چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک تشک خوشخواب لازم است مقداری از سطح تخت بالا بیاید ولی این ارتفاع نباید تا حدی بالا باشد. برای تشک‌های معمولی ارتفاع مهم نیست و اندازه آنها تا حد دلبخواهی تعریف می‌شود و تمام اندازه آنها به یک شکل است در صورتی که تشک‌های خوشخواب در تمام اندازه ها به بازار وارد شده. محتویات تشک ها و نوع مواد تشکیل دهنده آنها در انواع مختلف این محصول متفاوت است و در نمایندگی های مختلف می‌توانید این محصول را تهیه کنید. مواد تشکیل دهنده تشک خوشخواب نمد، فنر، موکت، یونولیت و فوم هستند، در حالی که تشک های معمولی فقط از فنر تشکیل شده اند یا ابر و مواد پرکننده نظیر پر و پشم در آنها وجود دارد. مهم ترین نکته در انتخاب تشک تخت خواب، بررسی تاثیر آن بر سلامت جسمانی است


سوالات متداول :  

 

تشک سفت بخرم یا تشک نرم؟

یکی از مهمترین سوالاتی که درباره خرید تشک وجود دارد درجه سفتی و نرمی تشک می‌باشد. در باور عموم تشک سفت مناسب تر از تشک نرم می‌باشد. این عقیده تا حد زیادی درست است اما... ممکن است شما جزو کسانی باشید که در یک تشک نرم راحتی بیشتری خواهید داشت. یادتان باشد تشک بسیار سفت هم به دلیل انعطاف پذیری باعث خشکی بدن می‌گردد و مشکلات خاص خود را به دنبال خواهد داشت.

آیا لازم است تشک را قبل از خرید امتحان کنم؟

یکی از مهمترین راه‌های انتخاب درست یک تشک خوشخواب این است که قبل از خرید آن را یکبار امتحان کنید. بر روی تشک بخوابید و چند بار پهلو به پهلو موقعیت خود را عوض کنید. راحت بودن یا نبودنتان را با تشک مربوطه اینگونه تست خواهید کرد. اگر با تشک راحت بودید اما در قسمت گردن فرو رفتگی‌هایی را حس کردید از خرید آن تشک خودداری نمایید چون ممکن است به گردن شما آسیب وارد نماید.

آیا می‌توان در تخت دونفره از دو تشک یک نفره استفاده کرد؟

یکی از بزرگترین معضلاتی که زوجین با آن مواجه هستند تفاوت سلیقه درباره تشک و اختلاف وزن چشمگیر می‌باشد. راحترین راه برای حل این مشکلات استفاده از دو تشک یک نفره در کنار هم است. در انتخاب تشک‌ها باید توجه کرد که اندازه و ارتفاع آنها یکسان باشد. 

افراد حساس به لاتکس تشک از جنس لاتکس خریداری کنند؟

در برخی از تشک‌ها از لاتکس استفاده شده است که ممکن است برخی از افراد به آن حساسیت داشته باشند اما توجه داشته باشید که لاتکس به کار رفته در تشک تماس مستقیمی با پوست بدن ندارد در نتیجه امکان تاثیر گذاری آن بر بدن و ایجاد حساسیت بسیار پایین است. سعی کنید یک شب روی تشک مورد نظر بخوابید و در صورت عدم بروز نشانه‌های آلرژیک تشک را انتخاب نمایید.

چه زمانی باید تشک را عوض کرد؟

به گفته تولیدکنندگان بیشینه زمانی که یک تشک دوام می‌آورد 10 سال می‌باشد بعد از این تاریخ لازم است که شما در صدد تعویض تشک خود برآیید. همچنین لازم است کفی تختتان را نیز عوض کنید. بازه زمانی استفاده از تشک بستگی به کیفیت تشک خریداری شده دارد. تشک هر چه کیفیت پایین تری داشته باشد، زمان تعویض آن کوتاهتر خواهد بود.

مطالب پیشنهادی : 

تشک فنری

تشک رویا

تشک یونیک

تشک دکتر شولز

تشک مموری فوم

باکس تخت خواب

بالش مموری فوم

بالش خوشخواب

لحاف و محافظ خوشخواب

تشک رویال

تشک برن

تشک زست

تشک داتیس

تشک زنیت

تشک اکسون

تشک ویستر

تشک تن آسای


برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید