EasyDNNNews

مشاوره خوشخواب (سوالات رایج در انتخاب تشک)

مشاوره خوشخواب (سوالات رایج در انتخاب تشک)

کسانی که به دنبال خرید تشک خوشخواب هستند ممکن است با پرسش‌های بی شماری مواجه شوند که لازم است قبل از خرید تشک به آنها جواب داده شود. مجموعه ایران مترس هواره آماده ارائه هرگونه راهنمایی و مشاوره در زمینه خرید تشک، تشک خوشخواب و سایر محصولات مرتبط با خواب می‌باشد. در این مقاله سعی شده است به چند سوال رایج در زمینه تشک خوشخواب جواب داده شود تا هموطنان عزیز برای انتخاب و خرید تشک دید بهتری داشته باشند.

انتخاب یک تشک خوب

شاید رایجترین پرسش در زمینه خرید تشک خوشخواب این است که چه تشکی انتخاب کنیم؟ برای پاسخ به این پرسش باید به چند پرسش دیگر نیز پاسخ داد اما لازم است بدانید در خرید یک تشک پیش از هرچیز راحتی تشک برای شما مهم خواهد بود. یادتان باشد که خواب خوب با توجه به درجه سفتی و نرمی تشک کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. شما باید روی تشک مورد نظر کاملا احساس راحتی نمایید. در باور عموم برخی عقاید در رابطه با تشک وجود دارد که لازم است از درستی آن مطمئن شوید. این عقاید را به شکل پرسش برای شما مطرح می‌نماییم تا با آنها ارتباط بهتری برقرار نمایید.

بیشتر بخوانید : تشک طبی

تشک سفت بخرم یا تشک نرم؟

یکی از مهمترین سوالاتی که درباره خرید تشک وجود دارد درجه سفتی و نرمی تشک می‌باشد. در باور عموم تشک سفت مناسب تر از تشک نرم می‌باشد. این عقیده تا حد زیادی درست است اما... ممکن است شما جزو کسانی باشید که در یک تشک نرم راحتی بیشتری خواهید داشت. یادتان باشد تشک بسیار سفت هم به دلیل انعطاف پذیری باعث خشکی بدن می‌گردد و مشکلات خاص خود را به دنبال خواهد داشت.

آیا لازم است تشک را قبل از خرید امتحان کنم؟

یکی از مهمترین راه‌های انتخاب درست یک تشک خوشخواب این است که قبل از خرید آن را یکبار امتحان کنید. بر روی تشک بخوابید و چند بار پهلو به پهلو موقعیت خود را عوض کنید. راحت بودن یا نبودنتان را با تشک مربوطه اینگونه تست خواهید کرد. اگر با تشک راحت بودید اما در قسمت گردن فرو رفتگی‌هایی را حس کردید از خرید آن تشک خودداری نمایید چون ممکن است به گردن شما آسیب وارد نماید.

مشاهده بیشتر : تشک زست

آیا می‌توان در تخت دونفره از دو تشک یک نفره استفاده کرد؟

یکی از بزرگترین معضلاتی که زوجین با آن مواجه هستند تفاوت سلیقه درباره تشک و اختلاف وزن چشمگیر می‌باشد. راحترین راه برای حل این مشکلات استفاده از دو تشک یک نفره در کنار هم است. در انتخاب تشک‌ها باید توجه کرد که اندازه و ارتفاع آنها یکسان باشد. 

افراد حساس به لاتکس تشک از جنس لاتکس خریداری کنند؟

در برخی از تشک‌ها از لاتکس استفاده شده است که ممکن است برخی از افراد به آن حساسیت داشته باشند اما توجه داشته باشید که لاتکس به کار رفته در تشک تماس مستقیمی با پوست بدن ندارد در نتیجه امکان تاثیر گذاری آن بر بدن و ایجاد حساسیت بسیار پایین است. سعی کنید یک شب روی تشک مورد نظر بخوابید و در صورت عدم بروز نشانه‌های آلرژیک تشک را انتخاب نمایید.

چه زمانی باید تشک را عوض کرد؟

به گفته تولیدکنندگان بیشینه زمانی که یک تشک دوام می‌آورد 10 سال می‌باشد بعد از این تاریخ لازم است که شما در صدد تعویض تشک خود برآیید. همچنین لازم است کفی تختتان را نیز عوض کنید. بازه زمانی استفاده از تشک بستگی به کیفیت تشک خریداری شده دارد. تشک هر چه کیفیت پایین تری داشته باشد، زمان تعویض آن کوتاهتر خواهد بود.

مجموعه ایران مترس با کارشناسان مجرب همواره آماده ارائه هرگونه مشاوره و آگاهی در رابطه با تشک خوشخواب و خرید انواع تشک به هموطنان عزیز می‌باشد. تنها کافی است با ما تماس بگیرید.



اکنون می توانید خرید آنلاین انجام دهید

 

مطالب پیشنهادی : 

تشک فنری

تشک رویا

تشک یونیک

تشک دکتر شولز

تشک مموری فوم

باکس تخت خواب

بالش مموری فوم

بالش خوشخواب

لحاف و محافظ خوشخواب

تشک رویال

تشک برن

تشک زست

تشک داتیس

تشک زنیت

تشک اکسون

تشک ویستر

تشک تن آسای


برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید