EasyDNNNews

تشک تن آسای

تشک ها یکی از محصولات خواب هستند که در آرامش شب و کارایی روز فرد نقش مهمی ایفا می کنند. اگر تشک از الیاف مرغوبی تهیه شده باشد و فرد روی آن احساس آرامش کند، خستگی و ناراحتی های روز او با خواب شب از بین می رود. به این ترتیب شخص دوباره حالت نشاط و شادابی برای امور روزمره خود پیدا می کند. شرکت های داخلی و خارجی بسیاری اقدام به تولید کالای خواب کرده اند که یکی از آنها شرکت سپهر ابر آسیا است. تشک تن آسای یکی از تولیدات این کمپانی است که مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است. محصولات با برند تن آسای از کیفیت مناسبی برخوردار هستند از مواد اولیه خوب و روش ساخت استانداردی تهیه می شوند. اگر شما هم قصد خرید یک تشک خوب و باکیفیت را دارید اندکی مکث کنید و مقاله پیش رو را تا انتها بخوانید.  
 
معرفی برخی از انواع تشک های موجود در بازار 
تشک ها از جهت مواد اولیه و الیاف و همچنین نحوه ساخت تفاوت های بسیاری دارند که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.
معرفی خصوصیات تشک های فنری  
تشک تن آسای در مدل ها و کیفیت های مختلفی عرضه می شوند. یکی از انواع تشک های موجود در بازار تشک های فنری هستند که به دو نوع فنری متصل و فنری منفصل تقسیم می شوند. تشک های نوع فنری متصل با تکنولوژی قدیمی تر از فنری منفصل ساخته می شوند. تشک فنری متصل انعطاف پذیری بالایی دارد و گزینه مناسبی برای نوجوانان و افرادی که از لحاظ جسمی به خصوص عضلانی و مفصلی کاملا سالم هستند به شمار می رود. این تشک ها سبک هستند و به راحتی جابجا می شوند. 
تشک تن آسای مدل فنری منفصل یا پاکت اسپرینگ از کیفیت بالاتری برخوردار است و فنرهای آن درون پاکت قرار می گیرد. 
آشنایی با خصوصیات تشک های لاتکس
یکی دیگر از تشک های موجود در بازار، تشک های لاتکس است. این محصولات منعطف و بادوام هستند و فشاری را روی نقاط مختلف بدن وارد نمی کنند. حرکت یک شخص روی تشک های دونفره لاتکس فرد دیگر را بیدار نمی کند. زیرا حرکت روی آنها بی سروصدا و بدون لرزش است. 
ویژگی های تشک مموری فوم
نوع دیگر تشک های موجود در بازار تشک تن آسای مدل مموری فوم است. این نوع تشک ها جزو باکیفیت ترین محصولات خواب به شمار می روند. الیاف داخل تشک مموری فوم از مواد ویسکوالاستیک بوده و به دما حساس است. این تشک ها در هنگام خوابیدن فرد به سرعت تغییر حالت می دهند و شبیه اندام بدن فرد می شوند. این محصولات با کمک تغییر حالت از اندام های بدن محافظت می کنند. تشک مموری فوم تن آسای نسبت به مدل های دیگر از طرفداران بیشتری برخوردار است. 
 
قیمت تشک های مموری فوم نسبتا بالا است ولی نرم و منعطف بودن آنها موجب استقبال اغلب خریداران شده است به طوری که به عنوان دومین تشک محبوب به شمار می روند. لازم به ذکر است که تشک های مموری فوم کیفیت های متفاوتی دارند و برخی از آنها نتوانسته اند رضایت خریداران را جلب کنند. 
تشک تن آسای خوبه؟
تشک تن آسای خوبه؟ یکی از سوالاتی است که همواره در مورد محصولات برند تن آسای به خصوص تشک های آن مطرح می شود. اما جهت پاسخ به سوال تشک تن آسای خوبه؟ باید به بررسی کیفیت تشک های این برند بپردازیم. تشک تن آسای در مدل ها و کیفیت های متفاوتی تولید و عرضه می شوند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به همین جهت نمی توان همه مدل های تشک های تن آسای را از نظر کیفیت و دوام مانند هم دانست. 
برای ساخت برخی از مدل های تشک تن آسای از تکنولوژی جدید و پیشرفته ای استفاده شده است. مواد اولیه آنها از الیاف ضد حریق است و دوام بالایی دارند. پارچه های ضد حساسیت و نرم نیز در برخی از تشک های تن آسای به کار می رود. 
ویژگی های تشک تن آسای
اگر بخواهیم در مورد ویژگی های تشک تن آسای اطلاعاتی به دست آوریم باید در مورد کیفیت مدل های آن تحقیق کنیم. تشک های برند تن آسای مدل های مختلفی مانند: آمستریس، آراد، آربون مدیکال، ایندرا و آتلی دارند. هر کدام از آنها با الیاف و فناوری ویژه ای تولید و عرضه می شوند. برخی از ویژگی های محصولات تن آسای عبارتند از:
به کار بردن الیاف مناسب مانند: اسفنج و ابر نرم و منعطف
استفاده از پارچه های گردبافت آلوورا و ژاکارد جهت رویه تشک ها که با استفاده از فناوری نانو تهیه شده اند. 
به کار بردن رویه های آنتی باکتریال پلی استر در تشک تن آسای به جهت جلوگیری از رشد قارچ در محصولات
استفاده از لایه های ترموفلت در تشک های فنری طبی به جهت همگن شدن فشار فنرها و تقسیم نیرو 
قیمت تشک تن آسای 
همانطور که گفتیم تشک های تن آسای مدل های مختلفی دارند و در ابعاد و سایزهای متفاوتی تولید و عرضه می شوند. به همین جهت قیمت محصولات تن آسای نیز با یکدیگر متفاوت است. جهت مشاهده لیست قیمت تشک تن آسای به سایت های معتبر عرضه و فروش این محصولات مراجعه کنید. 
 
سخن آخر
تشک تن آسای یکی از محصولات خوب داخلی است که مورد استقبال اغلب نوجوانان و جوانان قرار می گیرد. انعطاف پذیری بالا، نرمی و لطافت رویه های محصول و استفاده از فنرهای باکیفیت برخی از ویژگی های محصولات خواب شرکت تن آسای است. شما می توانید جهت مشاهده و سفارش محصولات تن آسای به سایت های معتبر عرضه و فروش کالای خواب مراجعه کنید.

 

 

 

مطالب پیشنهادی : 

تشک فنری

تشک رویا

تشک یونیک

تشک دکتر شولز

تشک مموری فوم

باکس تخت خواب

بالش مموری فوم

بالش خوشخواب

لحاف و محافظ خوشخواب

تشک رویال

تشک برن

تشک زست

تشک داتیس

تشک زنیت

تشک اکسون

تشک ویستر

تشک تن آسای


برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید