EasyDNNNews

بهترین تشک طبی برای دیسک کمر

دیسک کمر یکی از عوارض شایع در افراد مسن و گاهی در جوانان است. یکی از نکات مهم در درمان دیسک کمر، خرید تشک مناسب برای کمردرد است. بدن در هنگام خواب باید در وضعیت صحیح قرار گیرد. بنابراین، خرید تشک کمری باید عضلات شما را در موقعیت صحیح قرار دهد. از این رو ما متخصصان نمایندگی تشک رویال در نظر داریم بهترین تشک برای ستون فقرات کمری را ارائه دهیم. برای کسانی که از مشکل کمر یا گردن رنج می برند یادر ستون فقرات یا حتی ارتوپدی (مانند پشت یا زانو) در معرض ساییدگی هستند، انتخاب تشک برای آنها باید دقیق تر باشد، بنابراین در این مورد بیماران را به دو گروه تقسیم میکنیم، کسانی که تشک آنها باید سفت باشد (مانند فرش ) یعنی این افراد می توانند با خیال راحت روی فرش استراحت کنند و کسانی که به دلیل بیماری و نظر پزشک به تشک مناسب تری نسبت به تشک های دسته اول نیاز دارند.

1- دسته اول : کسانی که تشک سفت دوست دارند یا با فرش مشکلی ندارند باید از تشک طبی کمری یا ارتوپدی استفاده کنند. این تشک سخت طبی دیسکی کمر بسته به نوع تشک دارای سختی بین 85 تا 100 درصد است که البته 100 درصد برای این تشک ها اغراق آمیز است زیرا به دلیل پارچه رویه و لایه ابر نازک، این فاصله بین اسفنج ریباند است.  دارای حد فرورفتگی 5 سانتی متر است که البته بسیار ساده و مطابق با استانداردهای جهانی در زمینه تولید تشک می باشد .در خاتمه باید بگوییم که این تشک ها برای بیمارانی که تحت عمل ارتوپدی قرار می گیرند باید بعد از عمل استفاده شوند. به گفته اکثر پزشکان مجرب توصیه می شود اجازه حرکت دادن مهره های کمر، گردن و حتی زانو و باسن را ندهید، البته ناگفته نماند که بسیاری از افراد سالم نیز این نوع تشک ها را دوست دارند.

2- دسته دوم : این دسته از افراد که اکثریت مشتریان را تشکیل می دهند تشکی را می پسندند که با توجه به انحنای اندامشان پایین بیاید و با توجه به فشاری که به تشک وارد می کنند تشک پایین بیاید. با توجه به میزان فشاری که از باسن نسبت به تشک وارد می شود این تشک ها برای بیمارانی که مشکل خیلی حاد در ستون فقرات یا دیسک کمر دارند با توجه به تجویز پزشک و میزان غذای خود باید استفاده شود.

قیمت خرید بهترین تشک طبی برای کمر

برای خرید تشک کمردرد مناسب نیازی به پرداخت هزینه های گزاف و خرید تشک های گران قیمت ندارید. زیرا به طور کلی پذیرفته شده است که انواع تشک های دیسکی کمردار با داشتن قیمت متوسط ​​برای خواب راحت و بدون کمردرد مناسب هستند.لازم به ذکر است که تشک و انواع روتختی تنها دلیل یک خواب راحت و بدون درد نیستند، بلکه می توان گفت در این زمینه نقش بسزایی دارند. عوامل مختلفی در این زمینه مهم هستند، مانند شرایط خواب صحیح، نوع بالش استفاده شده و غیره. تشک های مموری فوم امروزه در بازار بسیار محبوب هستند. این تشک ها از مواد نرمی ساخته شده اند که تحت تاثیر دمای بدن قرار می گیرند. وقتی روی تشک مموری فوم دراز می کشید، بر اساس دمای بدن شما شکل آن تغییر می کند. یعنی متناسب با موقعیت صحیح ستون فقرات تغییر شکل می دهد. در نتیجه بدن در شرایط مناسبی قرار دارد. این بدان معنی است که در شب بدن در حالت عادی قرار می گیرد. بنابراین تشک مموری فوم یکی از تشک های مناسب برای کمر می باشد.

تشک های ترکیبی دیسک کمر

دسته دوم تشک های طبی دیسک کمر، تشک های ترکیبی هستند. این تشک ها از یک لایه مموری فوم و یک لایه لاتکس تشکیل شده است. تشک برای ستون فقرات کمری مناسب است. این تشک ها باعث راحتی و قرارگیری صحیح عضلات و همچنین اتخاذ موقعیت صحیح بدن می شود.

راهنمای تشک طبی

تشک های طبی بادی (همچنین به آن تخت بادی بیمارستانی یا تشک پرس نیز می گویند) و تشک های فوم به محافظت از پوست ظریف کمک می کنند. برخی از آنها دارای سطوح متغیر فشار هوا (با استفاده از بالن یا پمپ های هوا) برای بهبود گردش خون و جلوگیری از زخم های فشاری هستند. بسیاری از تخت های فوم دارای شیب های پاشنه هستند که فشار روی پاشنه های حساس را کاهش می دهد تا از آسیب های ناشی از ساییدگی و پارگی جلوگیری شود.برخی از تشک های فومی و تشک های بادی دارای ویژگی هایی مانند بال برای کاهش خطر افتادن هستند .برخی از تشک های بادی دارای حالت های انتقال هستند که فعالیت های روزانه را آسان تر می کند. تشک بادی و فوم طبی درایو فشار متغیر یک نمونه محبوب از تشک های بادی است که فشار را تغییر می دهد.

درجه سفتی و نرمی تشک

نکته مهم دیگری که در خرید تشک دیسک کمر باید به آن توجه کرد، سفتی تشک است. از آنجایی که پشت شما در هنگام خواب بیشترین تماس را با تشک دارد، مهم است که تشکی که انتخاب میکنید، پشت شما را در راحت ترین حالت قرار دهد. تشک خیلی سخت برای درمان دیسک کمر چندان مناسب نیست. زیرا باعث فشار مضاعف به پشت می شود. خرید تشکی که بیش از حد نرم برای کمر شما باشد، ماهیچه ها را نیز فشرده می کند. بنابراین، پشت می تواند خمیده باشد. بهتر است تشک انتخابی از نظر سفتی بین آنها باشد. یعنی علاوه بر راحتی، وضعیت صحیحی به ستون فقرات و کمر نیز می دهد. تشک های مموری فوم معمولا از نظر سفتی بسیار مناسب هستند. اما تشک های لاتکس سفت تر هستند. البته به توصیه پزشکان هر دو تشک کمردرد را تسکین می دهند.

کمردرد یکی از شایع ترین و دردناکترین انواع درد در افراد است و ربطی به سن و جنسیت ندارد. چنین دردی هنگام بلند کردن وزنه یا قرار گرفتن در یک موقعیت غیر استاندارد برای مدت طولانی رخ می دهد. یکی از راه های حل چنین مشکلاتی استفاده از تشک های مناسب سفت و انعطاف پذیر است. بهترین نوع تشک برای این نوع درد، تشک راحتی است که دارای انواع مختلفی مانند تشک طبی، تشک فنری طبی و یا تشک های گرانتر مانند تشک های مموری فوم است که باعث کاهش درد در ستون فقرات می شود و بستر مناسبی را ایجاد می کند و گاهی اوقات حتی القا می کند. در نتیجه اگر مدت زیادی است که از کمردرد رنج می برید، بهتر است تشک های قدیمی خود را کنار بگذارید و اولین قدم را برای درمان و تسکین درد بردارید.

 

 

مطالب پیشنهادی : 

تشک طبی

تشک فنری

تشک رویا

تشک یونیک

تشک دکتر شولز

تشک مموری فوم

باکس تخت خواب

بالش مموری فوم

بالش خوشخواب

لحاف و محافظ خوشخواب

تشک رویال

تشک برن

تشک زست

تشک داتیس

تشک زنیت

تشک اکسون

تشک ویستر

تشک تن آسای

 
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید