EasyDNNNews

محافظ تشک چیست؟

محافظ تشک چیست؟

زندگی مدرن امروزی بسیاری از عادات افراد را تحت الشعاع خود قرار داده است. یکی از این عادات استفاده از تشک های سنتی در هنگام خواب بوده است که علم پزشکی ثابت کرد افراد برای داشتن بدنی سالم تر لازم است از تخت خواب با ارتفاع مناسب از سطح زمین استفاده نمایند. استفاده از تخت خواب روز به روز در حال افزایش است و این منجر به افزایش تقاضا در بازار عرضه تشک های متناسب با این تخت خواب ها گردیده است. امروزه تشک خوشخواب به عنوان یکی از الزامی ترین وسایل اتاق خواب به شمار می رود که می توان آن را از فروشگاه های کالای خواب تهیه نمود. تولیدکنندگان تشک با استفاده از فناوری ها روز دنیا امروزه انواع تشک خوشخواب را روانه بازار نموده اند که هر شخص با توجه به سلیقه، نیازها و بودجه خود می تواند انتخاب متنوعی داشته باشد.

محافظ تشک خوشخواب

تشک های خوشخواب اغلب در رنگ های روشن تهیه می شوند و پارچه ی آنها غیر قابل جدا شدن برای شستشو می باشند در نتیجه رویه این تشک ها در صورت سهل انگاری به سرعت کثیف و لکه می شود و به جایگاهی برای رشد میکروب و باکتری های بیماری زا تبدیل می شود. توصیه ایران مترس به خریداران عزیز این است که در هنگام خرید تشک خوشخواب اقدام به خرید محافظ تشک نیز نمایند. اما محافظ تشک چیست و استفاده از آن چه مزایای دارد؟

نظافت تشک خوشخواب

یکی از مهمترین مسائل در کالاهای مربوط به خواب حفظ نظافت آنها و جلوگیری از تجمع میکروب های بیماری زا است. تشک یکی از مکان هایی است که در آن انواع و اقسام باکتری و میکروب جمع می شود و ممکن است سلامتی افراد را تهدید نماید. استفاده از محصولات محافظتی مانند محافظ تشک خوشخواب استفاده نمود. اینگونه محافظ ها در واقع پدهای ضد باکتری و ضد آبی هستند که مانع از تجمع میکروب و باکتری می شود. با استفاده از این محافظ ها شما هرگز درگیر تمیز کردن رویه تشک و شستن آن نخواهید شد و تنها کافی است محافظ تشک را تعویض نمایید و یا در صورت قابل شستشو بودن، آن را بشویید.
محافظ تشک به عنوان پد ضدآب نیز شناخته می شود و امروزه با استفاده از آن می توان نگرانی های خانواده ها درباره پاکیزگی تشک خواب را برطرف نمود. 

بیشتر بخوانید : تشک طبی

ویژگی های تشک محافظ خوشخواب

محافظ تشک خوشخواب دارای مزایای بسیاری می باشد که در اینجا به چند مورد آن اشاره می نماییم. همانگونه که گفتیم محافظ تشک خوشخواب یکی از مهمترین راه های جلوگیری از ورود باکتری و میکروب ها به بستر خواب شما می باشد. محافظ تشک مانع از نفوذ رطوبت و گردو غبار به تشک و بافت های داخلی آن شده و این مسئله به افزایش عمر مفید تشک کمک زیادی می کند. نکته مهم دیگر درباره محافظ تشک محافظت آن از ورود هرگونه حشره به درون تشک می شود. همچنین از باقی ماندن مو بر روی تشک جلوگیری به عمل می آورد.

مشاهده بیشتر : تشک زست

محافظ تشک با قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی خودکمک بسیاری به تمیز و پاکیزه نگه داشتن بستر خواب شما و خانواده تان می کند و می تواند سلامتی خواب را برای شما و عزیزانتان تضمین نماید.


اکنون می توانید خرید آنلاین انجام دهید

مطالب پیشنهادی : 

تشک فنری

تشک رویا

تشک یونیک

تشک دکتر شولز

تشک مموری فوم

باکس تخت خواب

بالش مموری فوم

بالش خوشخواب

لحاف و محافظ خوشخواب

تشک رویال

تشک برن

تشک داتیس

تشک زنیت

تشک اکسون

تشک ویستر

تشک تن آسای



برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید